تولیدکننده ظروف iml در ایران

ظروف iml یکی از ظرف‌های پت پلاستیکی هستند که به دلیل ویژگی‌هایی خاصی که دارند در هزینه چاپ و تبلیغات شرکت صرفه‌جویی می‌کنند. این کار می تواند قیمت تمام شده محصولات را برای مصرف‌کنندگان کاهش دهد. لذا استفاده از این ظروف برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به صرفه است. به همین دلیل تولیدکننده ظروف پت در ایران زیادی وجود دارد که شرکت اکوپت به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده iml در ایران قادر است محصولات شما را مطابق با میل شما با بهترین کیفیت عرضه کند.

تولیدکننده ظروف iml در ایرانتولیدکننده ظروف iml در ایران

همان گونه که می‌دانید ظروف iml یکی از انواع ظروف پت در کشور هستند که شما می توانید آن‌ها را در ابعاد مختلف طراحی و تولید کنید. این ظروف مانند ظروف یک بار مصرفی هستند که از رنگ‌های پلیمری برای برچسب‌گذاری استفاده می‌کنند. استفاده از این فناوری باعث شده است که تعداد تولیدکننده ظروف iml در ایران افزایش یابد. استفاده از برچسب iml باعث می شود که شما بتوانید طرح‌های زیبایی را بر روی ظروف خود بکشید و به زیبای آن‌ها بیفزایید. در حالی که در روش‌های قبلی شما می‌توانید کاغذهای خود را جدا کرده و در برابر آب و هواهای مختلف کیفیت خود را از دست بدهند.

در حال حاضر با توجه به این که انواع ظروف iml زیادی در بازار وجود دارند؛ اما آن‌ها را از نظر کیفیت و طریقه ساخت به سه دسته ظروف تولید شده با پلاستیک سخت، ظروف توخالی و ظروف آی ام ال تزریقی تقسیم می‌شوند. از میان آن‌ها ظروف iml تزریقی طرفداران زیادی دارند که کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف زیاد است. از آن برای تولید سطل iml مواد خوراکی مانند سطل ماست، سطل ماست و موسیر، سطل روغن قنادی و روغن فله‌ای یا مواد غیرخوراکی مانند سطل رنگ استفاده می‌کنند. ظروف iml توخالی نیز برای بسته‌بندی شامپو و روغن‌ها کاربرد دارند. به طوری که شما می توانید بر روی آن‌ها لیبل‌های رنگی جدا نشدنی را حک کنید. استفاده از ظروف iml پلاستیک سخت بسیار محدود است و از آن‌ها تنها در صنایع خاصی استفاده می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد اولیه ظروف iml این مقاله را مطالعه نمایید.

مزیت‌های خرید ظروف iml

همان گونه که می‌دانید امروزه استفاده از ظروف iml بسیار پرکاربرد است و شما از آن‌ها می توانید برای کارهای زیادی استفاده کنید. مزیت‌های ظروف iml بسیار زیاد است که در ادامه به چند مورد آن‌ها اشاره می کنیم.

  1. خرید ظروف iml باعث می شود که شما به کمک زیبایی چشم‌گیر آن بتوانید فروش خوبی داشته باشید و مشتریان زیادی را به خود جلب کنید.
  2. ظروف iml می تواند ارزش افزوده محصولات شما را افزایش دهد و میزان فروش شما را زیاد کند.
  3. یکی از مزیت‌های ظروف iml این است که آن‌ها کاملا در فرایند تولید و بسته‌بندی محصولات سالم هستند؛ زیرا دخالت انسان‌ها در تولید این گونه ظروف به حداقل می‌رسد.
  4. ظروف iml می توانند ماندگاری محصولات شما را افزایش دهند؛ زیرا آن‌ها ضمن این که اجازه نمی‌دهند این محصولات با مواد خارج از ظرف ترکیب شوند با مواد تشکیل کننده خود ظروف iml نیز واکنش نشان نمی‌دهند. در واقع می توان دریافت که ظروف iml کاملا خنثی هستند.
  5. یکی از مزیت‌های ظروف iml این است که شما آن‌ها را می توانید برای دفعات زیادی استفاده کنید. هم‌چنین بعد از آن که این ظروف شکسته شدند می توانید آن‌ها را برای بازیافت بفرستید.
  6. به دلیل این که تصاویر رنگی پلیمری که بر روی ظروف iml حک می‌شوند، ماندگار هستند می توانند یک تبلیغات رایگان و همیشگی برای برند و محصولات شما باشند.
  7. کیفیت و رنگ لوگویی که در ظروف iml مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار خوب است که می تواند ضمن زیبایی خاص، نظر مشتریان را به خود جلب کند.
  8. ظروف iml مقاومت بالایی در برابر خش و شکستگی دارند.
  9. قیمت خرید عمده ظروف iml در کشور نسبت به نمونه‌های مشابه آن بسیار ارزان است که شما می توانید آن‌ها را به راحتی به صورت عمده سفارش دهید.

برای ارتباط با کارشناس تولیدکننده ظروف iml اکوپت با شماره 09153500131 تماس بگیرید. 

لیست قیمت ظروف iml در اکوپت

شرکت اکوپت به عنوان یک تولیدکننده ظروف iml در ایران قادر است محصولات شما را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ارایه دهد. هزینه خرید عمده ظروف پت در این شرکت بستگی به نوع ظرف شما دارد. به طوری که جنس ظرف، حجم ظرف، وزن ظرف، نوع لیبل iml و عوامل دیگر می توانند در آن‌ها موثر باشند. یکی از عواملی که در قیمت ظروف iml موثر است درب این ظروف است؛ زیرا معمولا خریداران برای بسته‌بندی محصولات خود از درب‌های مختلفی استفاده می کنند.

هر کدام از این درب‌های چرخشی، پرسی، اسپری و غیره هزینه جداگانه‌ای دارند که شما باید در مورد قیمت هر کدام آن‌ها اطلاعاتی را داشته باشید. اطلاع در مورد قیمت تمام شده تمام ظروف iml به شما کمک می‌کند تا به هنگام خرید آن‌ها تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. در حال حاضر در سایت اکوپت می توانید انواع ظروف iml زیادی را مشاهده کنید که قبل از خرید بهتر است کمی در مورد مزیت‌های ظروف iml با کارشناسان آن و این که کدام از ظرف‌ها برای مصارف شما مناسب هستند، صحبت کنید.

البته شما با خرید عمده ظروف پت در ایران و شرکت اکوپت می توانید قیمت تمام شده هر واحد را به صورت چشمگیری کاهش دهید؛ زیرا این مجموعه برای حمایت از مشتریان عزیز خود قادر است در فروش عمده ظروف iml قیمت هر واحد را کاهش دهد تا مشتریان بتوانند برای خرید عمده تشویق شوند.

خرید ظروف iml در شرکت اکوپت

شرکت اکوپت به عنوان تولیدکننده ظروف iml در ایران است که محصولات خود را به روش‌های مختلفی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شما برای خرید محصولات این شرکت لازم است به این شرکت در مشهد مقدس مراجعه کنید. البته اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری برای خرید محصولات پت پلاستیکی اکوپت را ندارید می توانید با مراجعه به سامانه آنلاین این سایت و در بخش محصولات شرکت بیش از 96 محصول را با مشخصات لازم مشاهده کنید.

با توجه به این که مشخصات محصولات در سایت در درج شده است؛ اما شما در صورت لزوم می توانید با این مجموعه تماس گرفته و در مورد هر کدام محصولات نکات بیشتری را سوال بفرمایید. حال اگر به دنبال خرید محصول خاصی هستید می توانید در مورد آن نیز با این شرکت صحبت نمایید. شرکت اکوپت به عنوان تولیدکننده ظروف iml در ایران قادر است محصولات شما را با تمام مشخصات ذکر شده برایتان طراحی و تولید کند. در واقع می تواند یک محصول خاصی را برای کالا و خدمات شما طراحی و تولید کند.

برای ارتباط با کارشناس تولیدکننده ظروف iml اکوپت با شماره 09153500131 تماس بگیرید. 

خلاصه

شرکت اکوپت به عنوان تولیدکننده ظروف iml در ایران قادر است انواع ظروف پت پلاستیکی و iml را برای شما طراحی و تولید کند. قیمت فروش ظروف iml به اندازه، حجم، وزن، درب و غیره بستگی دارد که شما قبل از خرید آن‌ها می توانید با مشاوران اکوپت صحبت نمایید. در حال حاضر در سایت اکوپت بیش از 96 محصول مختلف قرار دارد که شما می توانید آن‌ها را به صورت عمده و جزئی سفارش دهید. حال اگر از میان آن‌ها به دنبال خرید محصول خاصی هستید می توانید آن را سفارش سازی کنید و سپس آن‌ها در آدرس مدنظر خود در هر جای ایران به قیمت درب کارخانه دریافت کنید.

برای ارتباط با کارشناس تولیدکننده ظروف iml اکوپت با شماره 09153500131 تماس بگیرید. 

مطالب مرتبط

مقالات بیشتر

ثبت نام در خبرنامه وبسایت اکوپت

اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می شوید

0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من